štvrtok 10. januára 2013

Christmas & New Years Eve Nails

Zdavím opäť :)
Rada by som Vám ukázala ako som si upravila manikúru na Vianoce a Nový rok :)
Priznám sa, že nie som žiadny macher na lakovanie nechtov a vytváranie rôznych vzorov. Ja som v podstate rada, keď sa mi podarí nechty pekne nalakovať a nevytvoria sa mi bublinky alebo si ešte nie celkom uschnutý lak neošuchnem alebo neotlačím na niečo....
Stáva sa to aj vám, alebo som len ja tak extrémne nešikovná?
 
Čo som použila:
- lak Orly
- trblietky - 04 Broadway Starlet
- topcoat OPI
 
Nechty mi takto vydržali od Vianoc až do Nového roka, čo som bola celkom príjemne prekvapená :)
 
A tu je výsledok
 
 


Urobili ste si aj vy počas sviatkov špeciálnu manikúru alebo líčenie? Ak áno aké? Prípadne hoďte link, nech sa pokochám ;)

1 komentár:

  1. krásne :)svoje nechty mam v tomto članku
    http://xoxopatty.blogspot.sk/2012/12/christmas-random.html..v celku jednoduche ..:)

    OdpovedaťOdstrániť