pondelok 6. augusta 2012

kecy, kecy, kecy

Ahojte! :)

Dnes mám taký pocit, že sa potrebujem vyrozprávať... tak dúfam mi to prepáčite :)

Od dnes v práci začíname nabiehať na nový systém a zmenila som pôsobenie a som na inom oddelení aaaa tak dokola a sama neviem čo mám od toho očakávať. Na druhú stranu zas s priateľom hľadáme nejaké ubytovanie, kde sme sa nevedeli rozhodnúť či ostať v milovanej Petržalke alebo ísť niekde mimo, ale zároveň blízko mesta. Už pred pár mesiacmi sme boli rozhodnutý kúpiť dom, ale nejako sme si to premysleli a radšej do takej mega hypotéky nešli.. najednu stranu škoda, lebo dom mohol byť fakt krásny, na druhú stranu dobre, lebo sme sa nezadĺžili tak že až hrôza.
No počas tejto soboty sme boli na jednej obhliadke domu/bytu, čo sa pravdepodobne stane naším novým domovom. Je to vlastne dvojpodlažný byt so záhradkou v radovej zástavbe. Normálne by som ho nazvala dom, ale nad tým bytom je ešte jeden, takže tak. A cez plot tam býva Jack Russel Teriér :) yeeeeeaaaah :D ten náš bude mať kamoša :D
Takže asi tak. Momentálne počas dneška sa už riešia prvé záležitosti v banke, takže uvidíme ako sa to vyvinie, ale teda už je to viac menej definitívne.
Na jednu stranu sa veľmi teším, na druhú sa toho troška obávam ako si na to zvyknem... v podstate som nikdy nebývala sama alebo v nejakom podnájme, takže som taký rodinne založený typ a všetci mi budú chýbať... aj keď teda niekedy mi veci lezú pekne na nervy. :D :D

Boli ste niekedy v takom rozpoležení, že ste nevedeli či niečo chcete alebo radšej nie?

Pre mňa osobne je to veeeeeľke rozhodnutie a zmena, ale popasujem sa s ňou ;)

Takže akonáhle sa dorieši bývanie, tak môžeme s priateľom budúci rok hádam zorganizovať "veľkolepú" svadbu :D Tak som zvedavá, či si to priateľ po spoločnom bývaní nerozmyslí :D :D

Tak to by bolo asi všetko :D
Dúfam, že som vás týmto príspevkom ani neunudila, ani neurazila, ani neviem čo :) Proste som potrebovala dať svoje myšlienky a pocity na "papier"...
Je možné, že to budem robiť častejšie :D Tak sa hádam nenahneváte ;)

Prajem všetkým krásny zvyšok pracovného dňa :)

5 komentárov:

  1. my sme mali už aj kupnu zmluvu a boli sme rozhodnutí ísť do hypoteky... nam to aj vypošitali aj všetko a potom nam pani povedala, že nás teraz prevezme jej kolegyna ktorá ma na starosti hypoteky zvlášť a dohodli sme si s nous tretnutie to bola normalne zamestnankyna banky... tam sme jej teda opat povedali o aky byt mame zaujem aj vsetko a ze ako nam boli vypocitane poplatky na to nam ona povedala ze to su hluposti tie cisla a pocitala vsetko od znova a vyslo to tri krat drahsie na co sme povedali ze si to teda rozmyslime ajak som vysla z bank som sa rovno v strede nakupneho centra rozrevala... povedala som ze uz nikdy viac a mali sme stastie ze asi o dva mesiace sa nam naskytla prilezistost ist do mestskeho bytu novostavby ale s tym ze jednoizbovy na zaciatok nam staci ale radsej by osm domcek alebo nieco lenze ta hypoteka to je horor mam 23 a mam sa zadlzit na 30 rokov ved tolko ani nemam este odzite omg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pekne chybičky som porobila bo rychlo pišem :DDD vypošitali a podobne:D

      Odstrániť
    2. Fuha, tak to bolo velice cudne v tej banke... jedna tak a jedna tak. Ale tak hlavne, ze sa to vyriesilo a by som povedala, ze ste mali stastie s tym bytikom. Zatial mozte byvat a pripadne si setrit a neskor to hadam dopadne super :)
      No a o tom zadlzovani ani nehovor. Ja mam teraz 26 a priatel 27 o par dni - mesiac budeme zadlzeni az po usi... ach jaj.. Ale sak hadam bude dobre :D

      Odstrániť
  2. drzim palce a zelam vela trpezlivosti najma pri rieseni tej hypoteky.. my sme s priatelom boli "idealni dokonale uverovatelni ziadatelia" a trvalo to vyse dvoch mesiacov. a neboj, velmi rychlo si zvyknes na to, ze mas tvoj klud - ja som mala doma 3 surodencov, 2 psov a 1 macku, a jednu velmi zvedavu mamku a ako mi je fasa teraz :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :)No sak tiez priatelovi vcera povedali, ze je idealny ziadatel :)a momentalne musime cakat kym druha banka oznami hypotekarnej, ze sme tam zrusili ucet... na co si vyhradzuju 30 dni... akoze uuplne natahovanie za hlupost. Tak teraz len dufame, ze nam byt nevyfuknu :D
      No a to ste mali doma este pestrejsie ako my :D rodicia a brat a pes a frajer a niekedy nas tam bolo uz troska moc na 3-izbovy byt :D :D :D

      Odstrániť