štvrtok 2. augusta 2012

Essence Miami Roller Girl


Počas minulého víkendu som sa  s priateľom opäť previezla k našim susedom zo "schnitzel-landie" (ako ich nazvala Katze v jednom z komentárov a tento výraz odvtedy milujem!) a po ceste som sa zastavila v DM kde kupujem veci pre psa. Teda na Slovensku. Tuším v rakúskej DM som bola prvý krát :D
No, ale k veci. Tak keď už som tam bola tak som sa teda poobzerala, čo majú v ponuke z dekoratívnej kozmetiky.
Opätovne som sa utvrdila, že L´oreal je celkovo v Austrii nehorázne predražená značka... čomu celkom nerozumiem. No mali krásne paletky očných tieňov, pravdepodobne nové produkty alebo limitka, ale za cenu vyše 15€ ma až tak neohúrila :D
Takže som išla ďalej, zistila, že Catrice nemajú vôbec a naďabila som na Essence. Stojan jeden, klasicky ako u nás v DM, ale mali limitku Miami Roller Girl. Tak som si ju troška prezrela :)

No limitka je to pekná, farebná, ale inak nič prevratné. Skôr by som povedala, že je vhodnejšia pre tínedžerky alebo mladšie dievčatá, nakoľko obsahovala aj farebné príčesky (ružové, žlté a oranžové). V takých istých farbách boli aj 4 laky na nechty,  očné tiene, líčka a dva balzamy meniace farbu.


Tak som si povedala, že lakov nikdy nie je dosť a keďže milujem ružovú, tak som si teda klasicky vybrala ružový a ešte balzám (lebo na tých som vlastne závislá), ktorý mení farbu.
Nevedela som sa rozhodnúť medzi ružovým, ktorý sa mi zdalo, že dodal skôr iba perleť (aspoň nevidela som veľkú zmenu vo farbe) alebo oranžovým, ktorý sa zafarbil mierne na ružovo-červeno. Tak som si povedala, že vyskúšam oranžový :)

Inak vám poviem, že už mali laky v nových fľaštičkách, ktoré vyzerajú naozaj chutne :)

A teda tu sú produkty aj s nejakými swatches :)





PS: klasicky fotky nie veľmi dobré :D no čo už, hádam to prežijete :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára