piatok 25. mája 2012

Pupa Lasting Color Afro Chic

Nedávno som vás informovala o nových kolekciách lakov na nechty od Pupy a pridala som fotku jedného zo zakúpených - Holographic Lilac.
Dnes som sa rozhodla vám pridať fotku druhého zakúpeného z limitovanej kolekcie Afro Chic - 730 Afro Iridescent.
Celá kolekcia je inšpirovaná Afrikou s teplým podtónom a metalickými farbami. Fľaštička a štetček je klasický, tak ako sme u Pupy už zvyknuté, takže myslím, že k tomu nemám čo nové dodať :)

Tento lačik je veľmi zvláštnej farby, niečo medzi zelenou a modrou. Z jedného uhla sa tvári ako zelený a z iného ako modrý :). Jeho vzhľad je metalický, niekedy mi pripomína až fóliu. Fascinuje ma :).
Lakuje sa veľmi dobre a schnútie je tiež doslova expresné, oproti iným lakom.

A teda na záver fotečka:


4 komentáre:

  1. vyzera byt super!! pupa laky sme zatial nemali ale kovovy efekt milujeme takze mozno po nom v najblizsej dobe siahneme :) Marry&Missy

    http://jungleoflipstick.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som doteraz nemala takýto typ a velice sa mi páči :)

      Odstrániť
  2. zatial som nevyskušala žiaden lak od PUPA ale tie farby su naozaj skvelé :)
    u mna na blogu prebieha GIVEAWAY o vzorky kozmetiky ak chceš zastav sa :)

    http://catherinestyl.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja už ich pár v zbierke mám a sú super! :) ďakujem pozriem sa ;)

      Odstrániť