piatok 6. apríla 2012

Today´s nails

V prvom rade sa musím priznať, že nie som veľmi zručná v maľovaní nechtov alebo ich dizajne... v podstate som veľmi rada, keď sa mi podarí si namaľovať nechty farebným lakom bez toho aby som si ho poškodila :D
Dnes som mala troška chuť sa pohrať s lakmy. Pôvodne som chcela vyskúšať obrátnú francúzsku manikúru (neviem či sa to tak volá, ale práve som to tak nazvala :D ).
No ale ako som už spomínala nie som veľmi zručná, tak z toho vzniklo nakoniec toto... a celkom sa mi to páči :)

Použité produkty:
- Catrice 800 Heavy Metallilac
- New York Emotions 08 (mne neznámi lak, kúpený na Interbeauty)
- Essence Studio Nails - Better Than Gel Nails Top Coat



A čo vy? Máte radi rôzne pokusy na nechtoch? Máte na to trpezlivosť a pevnú ruku?
Pekný sviatočný piatok prajem ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára