utorok 24. apríla 2012

Report - súťaž "Hľadáme nový talent"

Túto sobotu 21.4.2012 som sa zúčastnila finále súťaže, ktorú organizoval časopis LA FEMME v spolupráci s DM drogerie markt.
Poviem Vám pravdu, že som bola dosť nervózna a vystrašená a nevedela čo vlastne od toho celého očakávať. Bola to zatiaľ moja úplne prvá súťaž čo sa vizáže týka. Nakoniec to vôbec nebolo až také hrozné a celý deň ubehol veľmi veľmi rýchlo.

Celá súťaž bola rozdelená na dve kolá, každé trvalo 1 hodinu, kedy ste mali na danú tému vytvoriť líčenie.... prípadne vlasy a iné ak ste stíhali :)

1.kolo bolo stanovené a téma bola líčenie v štýle Marilyn Monroe. V tomto kole sme museli používať len kozmetiku, ktorú nám dali k dispozícii. Bola to všetko kozmetika od Alverde a She. Po uplynutí 1 hodiny sa išli naše modelky ukázať na pódium a následne sa išli odfotiť pred fotostenu samé a s vizážistkou.

2.kolo prebiehalo rovnako a téma bola voľný štýl, čiže líčenie, ktoré Vás najviac vystihuje a.k.a. ukáž to najlepšie čo vieš :)

Po skončení súťaže boli vyhlásené prvé 3 miesta a jedno špeciálne za aktuálnosť a trendovosť. 1. miesto získalo balíček od DM a možnosť nalíčenia módneho fotoeditoriálu a titulnej stránky v LA FEMME.

Žiaľ, v tejto súťaži som neuspela, avšak teším sa už len z toho, že ma vybrali do finále 14 súťažiacich z asi 100ky prihlásených :) A určite sa budem snažiť ďalej zlepšovať a možno v budúcnosti bude prvé miesto moje :D

Týmto článkom by som chcela aj poďakovať časopisu LA FEMME a DM, že takúto super akciu zorganizovali a podľa toho čo vraveli v sobotu, chceli by túto súťaž organizovať pravidelne každý rok. Ak je to pravda, tak sa už teraz teším a mali by ste sa aj vy! Lebo prihlásiť sa môže každá/ý.
Organizácia bola super a všetci čo sa o nás starali, či už od pokynov, moderátorky a samotnej poroty, proste všetci okolo boli veľmi milí :)


A ešte nejaká fotodokumentácia made by my priateľ:



 


 

 


 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára