streda 11. apríla 2012

New in MAC

Tak máme tu apríl a opäť prišiel MAC s viacerými novými kolekciami. Tak sa poďme pokochať :)


MAC Reel Sexy







In Extra Dimension










Perennial Pinks









 Très Cheek





Prime Future




A ktorá kolekcia sa najviac páči Vám? Ja by som si asi ani vybrať nevedela :)

A ešte jeden bonus na záver... pred letom by sa mala objaviť kolekcia pod názvom Hey Sailor! Opäť úžasné kúsky....






Zdroj: www.maccosmetics.com, internet

2 komentáre:

  1. Teda určitě bych si vybrala spoustu věciček:-) Hodně se mi líbí ten druhý lesk na rty z MAC Reel Sexy a z Perenial Pinks ty krémové tvářenky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne sa skoro všetky tie lícenky páčia a veľmi sa mi páčia tiene Extreme Dimension... ale teda mať všetko na očiach v obchode.... asi by som sa dlho rozhodovala :D

      Odstrániť