štvrtok 8. marca 2012

NYC - New York Colour



Minulý týždeň som sa od blogerky Katze dozvedela, že konečne je na našom kozmetickom trhu opäť nejaká novinka. Ja sa teším každej novej kozmetike dostupnej u nás a vždy musím niečo aj vyskúšať :))
Tak som sa teda vybrala na výzvedy do 101 drogerie, kam ja teda skoro vôbec nechodím, a objavila krásny nový farebný stojan NYC - New York Colour.

Nakoľko produkty a obaly vyzerali veľmi príťažlivo, nevedela som si vybrať čo si odnesiem domov. Vedela som však, že to bude určite bronzer lebo o tom som počula veľa od zahraničných vloger-iek na you tube.
Ceny boli viac než lacné a tak som si zobrala viac produktov ako som pôvodne myslela :D
A boli to teda tieto:

- Make-up Skin Matching Foundation (687 light to medium) - 3,49€
- Make-up Natural Matte Foundation (002 sand) - 3,49€
- Smooth Skin Bronzing Face Powder (Sunny) - 3,49€
- Cheek Glow (Central Park Pink) - 2,59€
- Volumizing Mascara - High Definition - 3,99€
- Ultra Last Lipwear (420 Mousse) - 1,99€


z hora: rúž (Mousse), bronzer (Sunny), líčka (Central Park Pink)

Čo sa týka nejakých prvotných plusov, mínusov a odporúčaní, v krátkosti by som povedala asi toto:
Make-up - oba príjemná krémová konzistencia, skôr ľahšie až stredné krytie, ale na cenu asi 3,50€ či koľko to hodnotím veľmi veľmi pozitívne... 
Bronzer - tak na tento som sa tešila, je to matný bronzer bez trblietok, skôr vhodnejší pre svetlejšie typy, nakoľko nie je veľmi tmavý... mne teraz v tomto období veľmi vyhovuje hlavne na kontúrovanie tváre na bežné nosenie :) toto je asi môj zatiaľ najobľúbenejší produkt od nich a používam ho asi každý deň
Líčka - tento produkt nie je vyslovene, že zlý, avšak pigmentácia je slabšia a teda všetky odtiene boli skôr bledšie s jemným trbletom. Konkrétne moja farba mi príde skôr ako highliter ako vyslovene líčka.
Rúž - tento produkt je celkom fajn aj na perách má dobrú pigmentáciu a zanecháva príjemný jemný pocit. Z čoho som však veeeeľmi sklamaná je, že ten otočný systém nedovolí rúž úplne zatiahnuť a vrchnáčik drží veľmi slabo... čo to znamená? No presne toto čo vidíte na obrázku:

Buď som len ja taká nešikovná alebo to mohli troška viac premyslieť.....

aaaaaa skoro som zabudla na riasenku...... no napriek tomu, že o nej píšu, že je HD, nevidím na nej nejakú extra funkciu.... povedala by som, že nie je zlá, ale v pohode... štandardná silikónová kefka. Povedala by som, že riasy pekne rozčeše a oddelí, zároveň aj vytočí a predĺži. Ja mám však radšej keď sú riasenky troška "odstáte" a nie úplne nové. Vtedy mám pocit, že naberajú až moc farby..... Inak produkt v poriadku, nemám čo vytknúť...

Aby ste vedeli, produkty som skúšala zatiaľ krátko, takže všetky komentáre berte s rezervou a môžu sa časom moje názory zmeniť.

Takže asi toľko, ak máte skúsenosti s touto značkou, či už pozitívne alebo negatívne, teším sa na Vaše komentáre :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára