utorok 13. marca 2012

February favorites

Rada by som sa týmto príspevkom zaradila k blogerom, ktorý pridávajú mesačné posty o najobľúbenejších výrobkoch za predchádzajúci mesiac.. teda aspoň u mňa to budú najobľúbenejšie, nemusia to teda byť čisto len novo zakúpené v danom mesiaci...

Takže za február som mala najradšej a najčastejšie som používala presne toto:


Konkrétne sa jedná o:

- Odličovacie mlieko Diadermine - neviem či je dostupné u nás, ja som ho kúpila v Rakúsku v Bipe... ani si nespomínam koľko stálo a vôbec som túto  značku nepoznala. Mliečko je však veľmi dobré, rýchlo odlíči make-up a zanecháva pokožku hydratovanú a jemnú.

- Gliss Kur Total Repair na suché a poškodené vlasy - tak na tomto šampóne, balzáme a regeneračnom expres kondicionéri som momentálne závislá. Odkedy si dávam pravidelne robiť melír, moje vlasy sú troška suchšie a ťažšie rozčesateľné. Preto stále hľadám ten správny výrobok. Zatiaľ u mňa viedol z veľkou prevahou Kérastese, ale teda túto radu od Gliss Kur môžem len a len doporučiť.

- CHI - Keratin Mist a Silk Infusion - tak o produktoch CHI som počula už veľa, ale neskúšala som. Napsoledy keď som bola u kaderníčky tak mali akciu, ak si kúpite Silk Infusion dostanete Keratin Mist zadarmo :)

- Max Factor - Smooth Effect Foundation (Buff Beige 55) - nový make-up od Max Factor. Pôvodne som uvažovala nad ním alebo nad Rimmel Wake Me Up... no vyhral tento. Krémový make-up so stredne krycou schopnosťou. Nezaťažuje pleť a pôsobí veľmi prirodzene. Momentálne asi najčastejšie používaný.

- YSL Mascara Volume Effect Faux Cils (Noir Radical) - perfektná maskara, krásne rozčeše riasy, vytočí ich a aj predĺži. Jediná malá chybička je, že sa mi spodné riasy aj po zaschnutí troška otlačia pod oko, ale po zotretí je to v poriadku.

- MAC Eye Kohl (Smolder) - asi zatiaľ najlepšia čierna ceruzka na oči, kreslenie s ňou ide veľmi ľahko a bez problémov s ňou vytvorím aj linku

- Essence Kajal Pencil (08 Teddy) - veľmi jemná ceruzka hnedej perleťovej farby

- YSL Volupté Sheer Candy (09) - je to skôr balzám ako rúž, výborne hydratuje, dodá jemný lesk a prípadne troška trbletu

- Emporio Armani - Diamonds - nie je to novinka, ale od Vianoc, kedy som ho dostala od priateľa, je môj obľúbený a najčastejšie používaný momentálne. Veľmi jemná a príjemná vôňa.



Ešte nejaké vzorečky

z ľava: Essence Kajal Pencil (08 Teddy), MAC Eye Kohl (Smolder), Pupa Luminys Silk (500 - na sucho a na mokro), YSL Volumpté Sheer Candy (09)

PS: tá čierna ceruzka MAC tak držala na ruke, že ani odličovač ani mydlo, nič ju nezmylo úúúplne.. až o dva dni... zvláštne, pri očiach ten problém nemám :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára