utorok 20. marca 2012

Essence - Glossy Lipbalm


Tento balzámo lesk nie je zas taká novinka (aspoň myslím), ale rada by som Vám ich predstavila, nakoľko sú podľa mňa úplne úžasné.

Pred nejakým časom som si jeden kúpila - Juicy melon (ten na pravo) a už v obchode som bola doslova unesená jeho nádhernou vôňou melónu. Ja celkovo obľubujem produkty na pery s melónovou vôňou, aj keď žltý melón napríklad vôbec nejem....
Tento balzám je veľmi príjemný a zanecháva pery jemné, hydratované a vláčne. No a samozrejme lesklé, keďže je to glossy balm :)

Momentálne mám už druhý, nie však preto, že by som ho už stihla minúť, ale preto, že mám psa fajnšmekra a jedného dňa mi balzámik zmizol.... čuduj sa svete, najbližší víkend som ho našla pri upratovaní za posteľou, kompletne rozkúsaný a vylízaný... :D

A ešte nejaké vzorečky:





A čo vy? Máte alebo ste mali tento balzámo-lesk? Čo naňho vravíte?
A tu je ten malý zločinec, ktorý ma pripravil o ten prvý.. :D ale aj tak je to moje zlatíčko!

2 komentáre:

  1. Tento balzamo-lesk plánujem už dlho vyskúšať. Havko je zlatučký :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite stojí za vyskúšanie. Cena asi 1,19€ alebo tak nejak a je to dobrý produkt.. a tá vôňa :) aj kamarátku som nahovorila, tá si kúpila hneď dva! :)

    OdpovedaťOdstrániť