štvrtok 5. januára 2012

Veselé Vianoce a Štastný Nový Rok! :)


Všetkým Vám prajem oneskorene krásne Vianoce a úspešný Nový Rok, ktorý je už v plnom prúde :) Nakoľko boli sviatky pokoja, ako vždy som bola tak zamestnaná a naháňala som sa asi ako nikdy v roku neostalo veľa času na písanie blogu. Následne prišla choroba a tak som Silvestra strávila v hrubom pyžamku a s teplomerom pod pazuchou a ledva som vydržala v bdelom stave do polnoci :D
Neviem ako vy, ale ja si už niekoľko rokov predsavzatia nedávam a preto som si žiadne nedala ani na tento rok, avšak naplánovala som si :), že sa budem snažiť pridávať viac príspevkov v tomto roku. Dúfam, že sa mi to podarí :) No a začínam už dnes niekoľkými príspevkami.
Pekné čítanie :)

2 komentáre:

  1. ahoj , akurat len tak citam tvoj blog a dosla som az sem k tomuto vianocnemu prispevku a nedalo mi nenapisat sem : nemozem s toho psika , zlatucke to je velmi :) a aj tvoj blog sa mi paci , len tak dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahojky, no je to nase male nezbedne zlaticko :) dakujem krasne a dufam, ze sa ti budu pacit aj buduce prispevky :)

    OdpovedaťOdstrániť