štvrtok 5. januára 2012

New stuff

Nakoľko momentálne pracujem doobeda, zašla som sa po práci najesť a prešla som sa po Eurovei pokukať, že čo nové :)
Môj celkom obľúbený obchod Tally Weijl mal výpredaj až do -70%, tak som si povedala, že sa idem poobzerať. Vybrala som si pár kúskov, ktoré mali príjemné znížené ceny a keď som prišla k pokladni, niektoré boli ešte nižšie.... no nekúp to!


Takýto svetrík alebo tričko v zlatej som si chcela kúpiť už dlho, no a natrafila som naň dnes ešte aj za cenu cca 15€ a pri pokladni mi ta teta povie, že 10€ :D




Mimochodom, ešte pred Vianocami som pri nakupovaní darčekov našla v H&M zvyšok kolekcie Versace a skoro som odpadla za aké ceny. Napríklad šaty, ktoré pôvodne stály 130€, boli vtedy za 30€. Škoda, že nemali moju veľkosť.... Ale objavila som ešte krásnu mini kabeločku, ktorá bola pôvodne za 99€ a vtedy za 19,99€... no nekúp to! :D
Pridávam rýchle foto (nič moc, ale čo už..)


A takto vyzerá v skutočnosti :)


Pekný večer praje shopaholic! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára