pondelok 28. novembra 2011

Premena č. 4

Takže som tu opäť. Troška mi to trvalo, nakoľko môj pc potreboval trosku opraviť, takže dnes len v krátkosti ďalšia premena :)

Pred/ Before

Po/ After






Make-up a vlasy: ja
Make-up and hair: me


Fotky sú prevzaté z agentúry, pre ktorú bola táto práca.
Photos are taken from the agency for which this work was for.

3 komentáre:

  1. ahoj, chcela som sa spytat, u koho si si robila kurzy a ako si bola spokojna, rozmyslala som nad niecim, ale zatial si robim prieskum:) a este ci si mala nejaku kozmeticku skolu, alebo nieco uplne ine a mozes prezradit aj vek kedy si s tym zacala?:) dufam, ze ti nevadia otazky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahojky, ospravedlňujem sa, že odpisujem až teraz, ale mala som troška problém s pc..
    kurz som si robila v jednej agentúre, ktorý sa volal Image-Maker a obsahoval 3 časti - vizáž, móda a vlasy. ja som však sa viac zamerávala na vizáž. už pred tým som mala dosť veľa poznatkov z kníh, internetu a aj od svojich pokusov, takže to bol už len taký doplnok keďže veľa vecí som už vedela. kozmetickú školu som nemala, mala som ekonomickú :)
    s kurzom som bola v celku spokojná, ale bol to rýchlokurz, takže určite by sa dalo aj viac zamerať na tú vizáž, ale tak ide aj praxou :)
    vôbec mi otázky nevadia, takže ak budeš ešte nejaké mať, kľudne :)

    OdpovedaťOdstrániť