nedeľa 20. novembra 2011

Confession of a Shopaholic!



Áno som špoaholik. A uvedomujem si to čím ďalej tým viac... ale čo už mám robiť keď je na svete stále viac a viac krásnych vecí?
Samozrejme sa to prejavilo aj vo stvrtok 17. novembra ráno, kedy bola exkluzívne uvedená kolekcia Versace v spolupráci s H&M.

Vyzeralo to asi takto:
Ráno som vstala dosť skoro a na siedmu hodinu rannú som sa vypravila do auparku a postavila sa do radu. Keď už som sa blížila k správnemu obchodu zistila som, že predsa len viac ľudí si privstalo ako som pôvodne čakala. Predo mnou už tam pobehovalo asi 50 ľudí. Prišla som za jednou z organizátoriek a dostala som náramok žltej farby, čo ma oprávňovalo na vstup o 9:05 na 15 minút do dámskej sekcie Versace for H&M.
Nakoľko nebolo potrebné stáť v rade len prísť na správny čas, pobrala som sa s priateľom na raňajky a ešte si troška domov oddýchnuť. Pred deviatou hodinou som teda bola späť a postavila som sa do radu. O malú chvíľu nás pustili cez prvý vstup kde sa nás slečny predavačky snažili vyhecovať odpočítavaním minút. Akonáhle prišiel ten správny čas zazvonili na veľký zvonec a šialenstvo sa mohlo začať! Niektoré z dievčat do priestoru doslova vleteli a začali brať veci po rade. Ja som sa zamerala na už vopred vyhliadnuté kúsky a tie som si aj kúpila.... samozrejme, že by som si toho nakúpila viac, avšak nanešťastie nie som milionárka, takže som sa musela uskromniť. Napriek tomu som veľmi spokojná so svojimi úlovkami :)
Kúpila som si šatku, náramok, jednoduché čierne legíny s gréckym vzorom na bokoch a kožušinkovú vestu. K svojmu nákupu som ako darček ešte dostala aj zošit s motívom Versace :)

Pripájam fotografie :)












Aha, ešte som zabudla na túto skvelú fashion knižku, ktorú tiež predávali. Jej názov je 100 Contemporay Fashion Designers a skladá sa z dvoch knižiek.





Ps: napriek mojej obave, že za hodinu sa všetko vypredá, aj po uistení predavačkou, že tovaru je dosť som bola naozaj milo prekvapená, že kolekcia bola skoro kompletná a aj po nákupe vyše 60 ľudí predo mnou bolo stále zo všetkého dosť. S akciou som bola nadmieru spokojná a už sa neviem dočkať ďalšej :)
Vaša šopaholička Katka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára